5 november 2011

Ny dag och skivtips!

Hoppas ni hade en fin fredagkväll!
Här åt vi krabbor, sallad och vitlöksbrö, mumma!
Sen lugn kväll framför Idol, heja Moa!!

Nu är det en ny dag! Det ser ut att bli en solig höstdag med många plusgrader, så det blir nog till att åka ut en sväng på utflykt. Funderar på en tripp till bokskogen, den är helt otroligt vacker nu!
Ska göra maken sällskap med en kopp kaffe nu, tända ljus och JULMUSIK...japp, men jag är inte den skyldige, det är maken!  Michael Bublé, Christmas, heter skivan, otroligt bra!

Ikväll blir det ut på Österlen lyser! Hoppas ni får en härlig lördag!

6 kommentarer:

Bibbi sa...

MYSIGT! Du har ju så snygga små ljuslyktor:-) Älskar mina, tänder de nästan varje kväll. Å'tänker på dig;-) Lika så när jag tänder"tuttängeln" i köksfönstret. Min absoluta favorit. Har inte lyssnat på Michael Bublés skiva, ska genast in på Youtube:-) Nu är man ju i det läget... Har börjat tjuvtända doftljus med juldoft...
Lät kul med såväl Österlen lyser som en utflykt i bokskogen. Hoppas ni får en riktigt underbar dag.
Själv ska jag måla kökssoffan har jag tänkt:-)
Sköt om er!
Puss och kram

Bibbi sa...

Psst! Gerhard undrar om Andreas möjligt vis saknar snön när han redan kör julskivor;-P

Skivan är ju underbar! Blir ett köp här också:-)

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej och tack för din söta hälsning hemma hos mig, nu hittade ju jag till dig och din fina blogg!
Vilka stämningsfulla foton du bjuder på, jättefina.

Jag blir följare så jag hittar hit fler gånger! =)

Kram Emma - Emmas vita drömmar

Mjuka sa...

Det låter mysigt med utflykt. Här i gbg trakten är det också härligt höstväder.
Har inte kommit igång med julmusiken än, men snart så:-)
Kram Malin

Gardenhouse sa...

Riktigt fredags mys och utflykt på lördagen, låter sonen toppen helg!
Har inte varit i en bokskog sedan barn... Måste hinna med det nästa gång vi semestrar söder ut.
Så ljuvliga stolar med fårskinn och julmusik, stämnings fullt och vackert.
Ha en fin Söndag,
kram Sussi

Vintage House sa...

Hej vännen
Låter som ni har haft en mysig helg och vacker!
go måndag på dig...
kram
sandra