28 december 2013

Fotolängtan

Hoppas ni haft en härlig jul och njuter av lediga dagar! Här har vi verkligen slöat (och gör det fortfarande). 

Har suttit och kikat på bilder och fastnade vid en massa sommarbilder, oj så härligt det ser ut och vilket väder vi hade, helt underbart! Jag fotade en massa bilder på dottern dayswithjen och inser hur mycket jag saknar att fota inte bara på jobb utan bara för att det är kul, måste ta tag i det igen.






Känner ett litet sug att ta tag i bloggen igen, är överraskad själv haha, får väl se hur det går med det...
Kram till er som orkar kika in hos mig fortfarande trots dåliga uppdateringar!

17 kommentarer:

Marina sa...

Fina bilder!
Jag saknar också kameran nu. Det är så mörkt att det sällan går att få till bra bilder. Snart blir det ljusare :).

Kram

åse sa...

vackra bilder på dina vackra dotter. Önskar dig ett gott slut på 2013 och en riktigt härligt 2014. Kram

Monica fra Koseleg sa...

Flotte bileter og flott lys- gledar meg til lysare dagar :-) Godt Nytt År!

Charlie sa ... sa...

Fanastiska bilder!

Gott Nytt År - snart är sommaren här!

KRAM
Lotta

Högagärde sa...

Gott nytt foto och bloggår till dig.
Kram Elisabeth

Johanna sa...

Hej på dig! Hoppas att allt är bra med dig!

Vackra bilder du bjuder på som vanligt, du är verkligen en fantastisk fotograf!

Hoppas också att julen var precis så som du ville att den skulle vara:)

God fortsättniing och ta hand om dig!

Kram Johanna

Maria O. sa...

Vilka fina sommarbilder på din dotter. Här har vi pratat sommarsemester idag och nog längtar man efter lite värme nu.
Kram Maria

millandante sa...

Helt makalösa bilder!! Och makalöst fin tjej:) Önskar er båda, samt grabbarna i familjen, ett riktigt fint 2014, fyllt med spänning av det goda slaget:)

Varm kram Milla

Sofia sa...

Ja, jag tycker ju som vanligt att du tar helt underbara bilder!!!! Ser fram emot att få se lite nytt... ;)
Ja, hoppas du kan ha vägarna förbi här i sommar... vore så roligt!
Kram Sofia

Mittgodastefinaste sa...

Så kul att du är här på bloggen igen! Underbara bilder på din fina flicka! Ser fram emot att höra ifrån dig!

Kram Jenny

Maria - Wikers Liv sa...

Så vackra bilder på vacker dotter!
Gillar klänningen också! ;) :)
Ska leta upp dig på instagram genast! :)
Kram /maria

Min plats i solen sa...

Hej Camilla!

Hoppas att allt är bra med dig och familjen och att ni njuter av de sköna vårvindarna som dragit in över Skåne den senaste tiden? Vilken lycka!

Ta hand om dig vännen!♥

Kram Lotta

Sofia sa...

Hallå igen! =)
Om du kikar in på min blogg en sväng så får du se vad det blev av inspirationen jag fick av dig... ;)
kramis Sofia

Unknown sa...

Jag bara älskar dina bilder jämt!

Min plats i solen sa...

Kram på dig du fina.♥

Anonym sa...

I got this web page from my friend who shared
with me about this site and at the moment this
time I am browsing this site and reading very informative
content at this time.

Also visit my webpage: pillow humping - -

a kitchen in the country sa...

Hej vännen!

Jag hoppas allt är bra med dig och de dina och att ni njuter av riktigt sköna sommardagar? Tänker på dig och blir så glad när jag ser något av dina reportage i tidningarna. Heja dig!

Sköt om dig kära Milla!

Kram Charlie (dvs Lotta som efter välbehövlig bloggpaus har påbörjat ett nytt spännande bloggäventyr)