14 november 2011

Jag vann!!

Hurra vad glad jag är!! Jag brukar aldrig någonsin vinna någonting, men nu var det min tur, HURRA!!
Direkt jag såg utlottningen hos goa Lotta med bloggen Min plats i solen ville jag testa lyckan! Ville så gärna ge boken till min älskade dotter som älskar att baka och att göra godsaker, det gör vi båda två!
Tänkte först att det var en bra julklapp, men kom på att vi måste ju testa recept innan jul förstås!


Visst ser den fin ut!
Åh så glad jag är!
Kram till er alla!!

5 kommentarer:

Lena sa...

Stort grattis till dej!

Kramar/ Lena

Johanna Stålros sa...

Grattis fina du- den passar ju minst sagt perfekt nu;) Kram Johanna

Mjuka sa...

Dubbelgrattis då! Du har haft turen att vinna även i min tävling om polarbröd.
Skicka din adress till info@minikex.se, så kommer vinsten på posten.
Kram Malin

Gardenhouse sa...

Grattis till fina vinsten!
Vad kul att få baka gosaker med dottern, kul att dela intressen...
Vad mycket gott ni ska ha till jul :)
Kram Sussi

Bibbi sa...

VVVVVVVVVVB VBBDERSSSSSSSSSSSSSSSSSS
h
Ha ha, Viking ville visst skriva några rader till dig:-)
Vilken underbar bok du vunnit! Du bara MÅSTE dela med dig av recepten du provar. Jag är så djuriskt sugen på att börja jul/adventsbaka...
Blir så glad när du får vinna
, +det ´+64r45et, ursäkta men Vikingen vill verkligen vara med idag...
Bäst jag gosar med honom en stund.
Sköt om dig vännen. Har nedräkning tills du/ni kommer.
KRAMAR