23 november 2015

Huset gav mig energin tillbaka, reportage i Allt i Hemmet

Förra julen tillbringade jag ett par dagar hemma hos min fina väninna Ann och hennes make Anders  i deras underbara hem.
Vi åt och drack gott och jag och Ann hann även med att föreviga deras julhem på bilder och det jobbet visas nu i Allt i hemmet. Ett riktigt julhem med mycket julkänsla!
Ann som har stor känsla för inredning har även skrivit texten till det jobbet!

De fina handdukarna i linne som hänger vid vedkaminen har Ann tillverkat själv, kika in i hennes webshop ww.ancherdesign.se där hon säljer jättefina produkter :-)

Ha det bra!










2 kommentarer:

Sofia sa...

Ja åh...så mysigt och va mycket julkänsla! =)
Julkram Sofia

millandante sa...

Finaste huset jag varit i!!!

Hon är grym på inredning Ann!


Kram kram