24 augusti 2012

Trevlig helg!

Middagen på stranden blev på vännernas uteplats igår i stället, trevligt det med!
Jag gör ett inlägg som snabbast innan jag ska fortsätta med lite pappersjobb, sedan ska jag ta och fundera lite över vad vi ska äta till middag då den här bloggvännen kommer hit med sin familj i dag, ska bli såå kul!
 





I morgon hoppas vi på bra väder då vi ska på stor trädgårdsfest med 70-talstema.
Tur att dottern har massor med 70-talsinspirerade kläder, måste ta tag i att börja prova också!
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram!


23 kommentarer:

Unknown sa...

Åter igen, magiskt vackra bilder.. :)

Ha en skön fredag och trevlig helg!
Kram Catta

Hannis sa...

70-tals fest!
Hur kul som helst!

Hoppas att ni får riktigt, riktigt trevligt/ Kram Hannis

Mjuka sa...

Hoppas ni får supertrevlig fest!
Kram och trevli helg!
Kram Malin

Sofia sa...

Hej!
Önskar dig också en go`och härlig helg!
Kul med 70-tals tema.... mycket roligt man kan göra med det!
Kram kram
Sofia

House number 11 sa...

Vilka underbara bilder!
Önskar er en härlig fredag!
Kram Jenny

Mrs Stenlund sa...

Så fina! Hur gör du?

Högagärde sa...

Instämmer med föregående bloggare -hur gör du. Jätte fina. Jag är så svag för denhär typen av bilder. Ha en riktigt skön helg du med.
Elisabeth

Åse sa...

Underbara bilder ! Ha en riktigt härlig kväll !

Queen of Kammebornia sa...

Dina bilder är ljuvliga!

Min plats i solen sa...

Du bländar som alltid med ditt fantastiska fotografi Milla. Lovely!♥

Vad kul med trädgårdsfest med 70-tals tema och bloggvänsbesök. En spännande helg med andra ord. :)

Njut och ha skoj vännen och du, tack för allt solsken du sprider hos mig. ♥

Kram Lotta

emmashem sa...

Härliga bilder!!
Önskar dig en fin fredagkväll och en skön helg:)
Kram Emma

@my casa sa...

Bilderna HELT fantastiska :)

70-talstema...det är BRA!

Johanna sa...

Men vad kul med 70 tals fest! Hoppas man få se lite bilder på det senare:):)

Natti natti,

Kram Johanna

Gardenhouse sa...

Vad mysiga middagar som bjuds, lagas och fixas!
Sjuttiotals fest låter ju ur kul, hoppas verkligen ni fick det.
Vackra bilder som vanligt, man blir bortskämd här ;)
Kram Sussi

Mette Ottosson - fotograf i Båstad sa...

Vilka fantastiska bilder! Och en kanonfin blogg ;-)

Tina sa...

Hoppas ni hade fint väder, det underlättar ju alltid! Temat lät dunderkul!
Vackra bilder...

kramen

Fint o Fult sa...

Vilka fantastiska bilder!
Hoppas du hittade lite kul 70-tals kläder, låter kul :)
Kram Monica

Anonym sa...

Tack finaste du för en mysig och god fredagmiddag! Så kul det var att träffa dig på riktigt! Intressant att höra era tankar och erfarenheter om att bryta upp och flytta och starta om på en ny plats, mycket som ska stämma för att man ska våga ta klivet...
Nu är vi tillbaka hemma efter intensiva dagar på Österlen och i Blekinge, nöjda men ruskigt förkylda allihop, nu förstår jag varför L var så hängig i fredags! Hoppad verkligen att vi inte lämnade kvar några baciller hos er!!
Stora kramen o hälsa familjen!
Susanne

Norr om Köpenhamn sa...

Tack för dina 'lycka-till-ord' om butiken :) Hoppas att du kikar förbi nångång ;o)))
Trädgårdsfest med 70-talstema låter superkul! Kanske några foton fr den...

Ha en härlig tisdag!
Kram
Ulrika

minagladadagar sa...

Vilka fina bilder! Skulle vara kul att få se en bild på dig i 70-talskläderna.
<3

Ardisia sa...

Hej! vad kul med 70- tals fest! Har varit på både 80- & 90- tals fester så nästa får med säkerhet bli 70- tals tema!

Tack goa du för dina hälsningar hos mig. Värmer i hjärtat att du & så många flera brytt sig om mitt mående. Och tack för alla goa råd.. Jag måste verkligen skärpa mig & ta livet lite lugnare.
No stress är mitt nya motto.
Största varmaste kramen

Mia

Edith och Jag sa...

Vilka vackra bilder! Har haft svårt att hinna med att titta in här de senaste två veckorna. Det måste det bli ändring på nu. Ska genast titta på dina senaste inlägg.
Ha en trevlig helg!
Kram Maria

Louise Alexandersson fotografier sa...

underbara bilder