5 augusti 2012

Fotoutmaning vänner emellan

Bestämde mig för några dagar sedan för att hoppa på fotoutmaningen Vänner emellan-all alone.
Tänkte ta en bild nu på morgonen för att ha en riktigt "färsk" bild, men då jag går all-in för att ta vara på de varma sommardagarna (och nätterna ), blev jag sittande hos grannen till halv tre i natt, så det blev till att ta en några dagar gammal bild i stället...

Bilden föreställer yngste sonen som gick iväg för lite ensamtid efter vi pratat om hans storebror som varit borta och jobbat nästan hela sommaren, och lillebrors tårar började rinna av saknad.
Åh vad det skar i mitt hjärta att se honom så ledsen. Vad han inte visste då var att storebror skulle komma hem dagen därpå, men det fick vi inte berätta då han ville överraska honom.
Det känslofyllda återseendet filmade maken, då kom tårarna igen men glädjetårar denna gång!!
Syskonkärlek, underbart!!


Fler bidrag till fotoutmaningen hittar ni här!
Kikar in till er lite senare, måste få nåt i magen nu känner jag!
Kram!

8 kommentarer:

Emma sa...

Så fin bild!
Vad skönt att storebror kom tillbaka :)

Mrs Stenlund sa...

Finns inget bättre än att vara ensam men sedan tillsammans igen! :-) Du skriver så fint!

Borgmästaren sa...

Vacker historia bakom stämningsfylld bild!

Edith och Jag sa...

Underbar bild. Ibland vill man ju faktiskt bara vara själv med sina tårar. Fast glädje tårar vill man ju dela med någon. Så härligt med dina söner. Verkligen syskonkärlek.
Kram Maria

Vit dröm sa...

Vad gulligt! Jättefin bild!
Kram Anna

åse sa...

Underbar bild och härlig syskonkärlek !

Sabina sa...

Åh, jag blir ju rörd av det här...

@my casa sa...

Åh vad fint!