26 april 2013

Fredagsblommor till er!


Vill bara önska er en trevlig fredag med lite blommor!
Till slut fick förkylningen sitt grepp om mig med, så nu sitter jag med näsdukar och nässpray nära till hands.
Björkarna börjar skifta i grönt och grannen har klippt roshäcken och i morse fick jag syn på doftviolerna som slagit ut på gräsmattan, synd att jag inte känner deras underbara doft nu!
Det skulle med andra ord inte vara helt fel om man orkar vara ute och fixa i trädgården i helgen!
Är vansinnigt pysselsugen!




 Ha det bra!
Kram!


7 kommentarer:

Trädgården på Höjden... sa...

tackar! jag har blommor till dig med - fast på min blogg :-)
även jag har åkt på en vårförkylning och sitter hemma och snörvlar och nyser.
en krya på dig kram kommer här
åsa

Åse sa...

Vackra blomster, vår igår och höstligt idag är vad vi bjuds. Men det kan väl bara bli bättre.

Krya på snuvan hoppas den inte blir långvarig. Karm till dig.

Maria - Wikers Liv sa...

Vilken ljuvlig plantering!
Trevlig helg!
Kram /Maria

Hannis sa...

Men åhh...
Det verkar som att våren har kommit längre hos er.
Härligt!

Hoppas du kryar på dig nu!

Kram Hannis

Marina sa...

Underbar plantering!Man blir glad av den.

Kram

Maria O. sa...

Vilket fint blomsterarrangemang! Här sitter en till med rinnande näsa och rivig hals :(
Krya på dig!
Kram Maria

Högagärde sa...

Så härligt. Den tackar jag så mycket för.
Helgkram Elisabeth