17 juli 2012

Vaserna på plats!

Vaserna från helgens loppis och den jag hade tidigare hamnade på bordet i uterummet, de passade bäst där för tillfället.
Lite olika redigeringar i inläggen nu för tiden....Rörigt kanske men jag övar ju för att lära mig mer och mer så det får ni stå ut med..
Härligt att bara kunna knipsa av kvistar av rosor, lavendel och daggkåpa, bland det bästa med sommaren!






Vad är det med vädret?????
Regn i morse, sedan strålande sol, sedan skyfall i fem minuter, nu strålande sol igen....Vad är det frågan om???
Ha en fin tisdag!
Kram




9 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Finfina vaser :)

Trädgården på Höjden... sa...

Det ljusa lite drömska passar perfekt till dina bilder idag. Visst är det kul att prova sig fram med bildredigering. Jag gör det hela tiden - med skiftande resultat. Men kul. Och något lär man sig alltid på vägen ;-)
Hälsar Åsa

House number 11 sa...

Så vackra vaser och finfina bilder!
Kram Jenny

Johanna sa...

Får man lov att fråga vilket bildredigeringspeogram du använder? Så fina bilder du visar!

Kram Johanna

Tina sa...

Uj, så vackra färger!
Tack för ditt svar om loppisar, jag har ibland siktet inställt på något jag vill ha och ibland finner jag!
Jag är nog mer typen som verkligen är på bettet och är gärna längst fram i kön. Målmedveten loppishaj, kanske man kan kalla mig, hehe!
Nu måste jag kolla in dina loppisprylar lite till...

kramkram

Åse sa...

Sp vackra vaser och bilder ! Ljuvligt !

Åse sa...

Så vackra vaser och bilder ! Ljuvligt !

Neha sa...

Superfina bilder:D

Malin på pastill.nu sa...

Ljuvligt..