4 juli 2012

Runt omkring mig

Prylar...loppisfynd...
Saker som får mitt hjärta att klappa lite extrra.
Jag är inte dyr i drift när det gäller inredning, inga Day Home kuddar eller Tina K ljuslyktor någonstas att skåda här.
Nu när jag dessutom pysslar med en del inspirationsjobb i mitt företag så kommer ju det mesta till användning. nu skulle jag dock behöver ett stort förråd, eller ännu hellre en hel länga, det inser jag ju själv. Alla horn ryms ju bara inte på väggen t.ex..men vackra är de, och BILLIGA var de, fyra små hjorthorn för 30 kr, det kunde jag ju bara inte motstå...





Ha en skön onsdagskväll!

5 kommentarer:

lotta sa...

Samma här, jag är inte heller dyr i drift när det gäller inredning.Men är det något man tycker om som är dyrt så är det ganska lätt att hitta något liknande, hade varit kul att starta en blogg om bara sådant.Jag blandar ikea med gammalt och målar gärna om.Just nu är det svart vitt som gäller Kontoret har jag precis gjort om.Ha en skön kväll Kram Lotta

Lena sa...

Ha, ha, en replik på mitt förra inlägg ;) (du vet att jag gillar din stil, eller hur?)
Vet du, jag tror att det för mej till viss del handlar om att jag inte har ytor att ställa fint på.

Om du behöver göra dej av med ett eller annat hjorthorn, har du en köpare här.
Tror det skulle göra mycket för mitt i övrigt olulliga hem.

Kramar

Anonym sa...

Så befriande att läsa en blogg UTAN prylar från Day, Tine K och alla andra måste-märken! Heja det personliga och påhittiga!
Härliga bilder som vanligt och spökbilderna i förra inlägget var ju helt underbara...
Kram kram

Queen of Kammebornia sa...

Så fina gamla saker! Det är ju underbart att tycka om saker med historia och fundera på vad de sakerna varit med om innan :)

the bostroms sa...

Jätte fina saker. Loppifynd är det bästa