27 november 2014

Utförsäljning av smycken i egen design till förmån för vår sjuka katt Angel!


Här kommer bilder på fler egendesignade smycken som jag säljer och där hela intäkten går till vårdkostnaderna för vår sjuka katt Angel. Se mer info i tidigare blogginlägg!

Smyckena är nickelfria.

Ser ni något smycke ni vill köpa så mejla vilket smycke det gäller så får ni info om betalning!
rufftochsott@gmail.com


Halsband i läder och stål med hänge i form av en sko i oxiderad mässing. Skohänget har jag ritat och låtit tillverka och det har mitt företagsnamn på baksidan . Strassring samt litet hjärta i 925 sterlingsilver.
160 kr inkl frakt
Armband med kristaller och sötvattenstenar samt gren i mässing som jag ritat och låtit tillverka och litet hjärta i sterlingsilver. 100 kr inkl frakt.
Läderarmband som viras runt handleden och stängs med lås i stål. Strassring samt kristallhänge.
80 kr inkl frakt.


Halsband i mjukt skinn med hänge i form av en gren i mässing som jag ritat och låtit tillverka (mitt företagsnamn på baksidan) Bi i 925 sterlingsilver.
120 kr inkl frakt


Armband i mässing samt två små hjärtan i 925 sterlingsilver.
Platta med texten "make somebodys day, give away a smile" har jag ritat och låtit tillverka med mitt företagsnamn på baksidan.
100 kr inkl frakt.
Se även bilden nedan.



Armband i mässing med bi i 925 sterlingsilver. Grenen i mässing har jag ritat och låtit tillverka med mitt företagsnamn på baksidan.
100 kr inkl frakt


Halsband i kortare modell med gren i mässing som jag ritat och låtit tillverka med mitt företagsnamn på baksidan. Ros i porslin i brunt, svart eller vitt samt bi i 925 sterlingsilver.
100 kr inkl frakt.
Armbandet i bakgrunden ser ni info om högre upp.


Halsband i kortare modell i mässing med litet hjärta i 925 sterlingsilver.
Platta med texten "make somebodys day, give away a smile" har jag ritat och låtit tillverka med mitt företagsnamn på baksidan.
100 kr inkl frakt.


Långt halsband i oxiderad mässing med hänge med en porslinsros i vitt, svart eller brunt samt ett litet hjärta i 925 sterlingsilver.
Skon har jag själv ritat och låtit tillverka med mitt företagsnamn på baksidan.
120 kr inkl frakt.


 Örhängen med örkrokar i 925 sterlingsilver.
Porslinsrosor i vitt, brunt eller svart. Hjärtan i 925 sterlingsilver, kedja i silverpläterad metall.
85 kr inkl frakt


Armband med kedjor samt mjukt skinn i brunt eller beige. Porslinsrosor i vitt, brunt eller svart samt löv i 925 sterlingsilver. Se även bild nedanför.
120 kr inkl frakt.



Ser ni något smycke ni vill köpa så mejla vilket smycke det gäller så får ni info om betalning!

rufftochsott@gmail.com

Tack kattvänner!!

Inga kommentarer: