11 mars 2013

lite mer fotojobb och SNÖ igen!


Passar bra med några fler bilder från fotojobbet från Mercedes-Benz driving events som ju andas vinter.
De tre senaste dagarna har Österlen nämligen bjudit på storm och iskalla vindar! Igår kulminerade vinden och jag och maken gick ut en sväng vid hamnen och JISSES vad det blåste, har aldrig varit med om liknande! Människor var ute och filmade havet där vågorna gick skyhöga.
I natt har det dessutom snöat, fyyy!!!
Kan inte fatta att det bara är några dagar sedan jag och dottern var ute med våra små kissemissar på promenad i solen bland vårblommorna!










Kom och kör med oss!





Tack för tipsen i förra inlägget!
Ha det bra!
Kram!

11 kommentarer:

Åse sa...

Vilka härliga vinterbilder , kung Bore spelade oss verkligen ett spratt när man trodde att lite vår var på väg då ställer han till med detta, inte precis det man hade i tanken nu. Kram kram

Vardagstugg sa...

Så härliga bilder! Att äta ute är ju så gott.. =)

Ha en fin dag!

Annelie

Nya Anno 1900 sa...

Ja fy tusan för den här kylan i mars!! Här har man flyttat ner till Skåne och vad får man för det? :)

Fantastiska bilder

Marina sa...

Där gör snön sig bra. Rätt miljö liksom. Här får minsann våren komma tillbaka snarast.

marina.persson72@gmail.com
Du kan maila mig på adressen ovan.

Kram

Unknown sa...

Makalöst vackra bilder!

Kram C

Annas röda stol sa...

Hej! Nu hittade jag till dig :) Finfina bilder...Nu ska jag kika vidare på din sida. Ha det gott/ Anna

Gardenhouse sa...

Härliga bilder! Tror våren väntar på sig i vårt avlånga land...
Rätt skoter märke också kan jag se ;)
Lycka till med vår jobben, hoppas du finner det du söker :)
Kram Sussi

Högagärde sa...

Så skönt att läsa att du är bättre. Men jag säger som min pappa alltid sa : Det är bra att du hat blivit bättre men det hade varit bättre om du hade blivit bra
(hängde du med)Hur som helst ser det ut som om du har väldigt roligt när du jobbar och det skingrar dessutom tankarna lite tycker jag. Härliga bilder.

Allt gott till dig.
Elisabeth

Maria O. sa...

Verkligen fina bilder! Förresten, angående ditt förra inlägg. Du har ju sett en del av mitt hem på min blogg och skulle du hitta något där som verkar intressant för dina kommande uppdrag är du välkommen hit.
Kram Maria

Elenor sa...

Bilderna är ju super! Här saknar vi er, känns som det var jättelänge sen vi sågs. I natt var det -31 men nu lyser vårsolen och det ser ut att bli en kanon dag. Ha det bra där nere i blåsten och krama om alla ifrån mig. Kram

Min plats i solen sa...

Wow! Du är så jäkla duktig Milla och du anar inte vad stolt jag är över dig. En sann inspirationskälla! Och vilken skön känsla som spred sig i magen härom dagen då jag såg bilder i en tidning och genast tänkte att de där bilderna andades dig. Hade ditt signum. Och så var det dina bilder. :)

Stor varm kram till dig du kreativa vän♥