11 augusti 2013

bilder bilder..

De senaste kvällarna har jag "tvingat" med dottern på några fotosessioner. Ljuset är helt magiskt och kvällarna ännu ljumma så det gäller att passa på, jag har en massa idéer till bilder i huvudet hihi! Tur att hon också tycker det är rätt kul.
Jag har inte mycket tid över till att kika in till er, vill hinna med en massa och så ligger jag fortfarande lite efter med jobb som ska hinnas med.
Hoppas ni har det riktigt bra och fortsätter att njuta av sensommaren!



Kram!

8 kommentarer:

åse sa...

Camilla, jag blir alldeles lyrisk när jag tittar på dina bilder, hur du komponerar ihop dem. Känslan, ljuset det är magiskt. De går rakt in i mitt hjärta.

Kram Kram

Annas röda stol sa...

Ja vad ska jag säga, helt magiskt. Jisses så duktig du är. Jobba på det blir ju hur bra som helst :)))) Kram Anna

Hannis sa...

Underbara bilder!!
Samma i förra inlägget, magiskt.

Härliga dagar och kvällar till dig/Kram Hannis

Lena sa...

Kan inte annat än instämma i de andra kommentarerna; Så underbart vackra bilder!

Kramar

Charlie sa ... sa...

Helt fantastiska bilder!!!!

Ja, magiska.

KRAM

Högagärde sa...

Kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen. Jag blir alltid lite orolig när någon man "känner"
gör långa blogguppehåll.

Kram Elisabeth

Nilla Q sa...

Underbara, underbara bilder! Älskar att titta in här!

Kram Pernilla

Lissen sa...

Wow vilka bilder, underbart!